Розвиваючі
ігри з конструктором ЛЕГО
Молодша
група
За
методикою в молодшій групі роль ведучого завжди бере на себе дорослий, так як
діти ще не можуть розподілити свої ролі в грі. Для дітей молодшої групи педагог
вибирає найпростіші гри. Метою ігор є закріпити колір (синій, червоний, жовтий,
зелений) деталей конструктора ЛЕГО, форму (квадрат, прямокутник).
«Розклади
за кольором»
Матеріал:
цеглинки ЛЕГО всіх кольорів 2 x 2, 4 коробки.
Мета:
Закріпити колір деталей конструктора ЛЕГО.
Правило:
діти по команді ведучого розкладають цеглинки ЛЕГО по шаблонах.
“Не
такий”
Матеріал: коробка
з цеглинками 2х2 різних кольорів.
Мета:
розвивати зорово-моторну координацію, відчуття кольорів та відтінків,
уважність.
Правило: діти будують башту, ставлячи по черзі
цеглинку не такого кольору, як поставив попередній гравець.
“Квітуча галявина”
Матеріал: цеглинки LEGO, кошики.
Мета: розвивати спритність,
увагу, координацію рухів, виховувати активність, інтерес до
гри.
Правило: розкладіть цеглинки різні за кольором на
підлозі. Роздайте
дітям кошики і скажіть, що зараз ви відправитеся на галявину, де квітне багато
яскравих квітів і вам треба буде зібрати
чудовий букет.
“Знайди
пару”
Матеріал: цеглинки різних
кольорів, форм.
Мета:
розвивати увагу, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції дітей, закріпити знання про кольори і форму, про
поняття «однаковий-різний».
Правило: знайти пару до своєї цеглинки із тих, що
у кошику.
«Передай
цеглинку ЛЕГО»
Матеріал:
1 велика
цеглинка ЛЕГО.
Мета:
розвитку координації руху.
Правило:
ведучий закриває очі. Діти стоять у колі по команді ведучого:
"Передавай". Діти швидко передають цеглинка один одному. Коли ведучий
скаже: "Стоп". Він відкриває очі в кого з дітей виявився цеглинка,
той стає ведучим.
Середня
група
Діти
вже знають колір деталей, форму. Тому ігри, трохи ускладнюються. Діти вчаться
працювати за картками, де зображення кольорове. Метою ігор навчиться
користуватися картками, запам'ятати назви деяких деталей конструктора ЛЕГО.
Розвиваємо увагу, швидкість, координацію рухів, мислення.
«Знайди
споруду»
Матеріал:
картки, споруди, коробочка
Мета:
розвивати увагу, спостережливість, уміння співвіднести зображене на картці з
будівлями.
Правило:
діти по черзі, уважно
дивляться на картку, називають споруду, та відображають її.
«Хто
швидше»
Матеріал:
деталі конструктора Лего на кожного гравця.
Мета:
розвивати швидкість, увагу, координацію руху.
Правило:
гравці діляться на дві команди у кожної команди свій колір цеглинок ЛЕГО
і своя деталь. Наприклад, 2х2 червоного кольору, 2х4 синього. Гравці по
одному переносять цеглинки з одного кутка
кімнати в інший. Чия команда швидше, та і перемогла.
«ЛЕГО на голові»
Матеріал:
цеглинка ЛЕГО.
Мета:
розвиток спритності, координації руху.
Правило:
дитина кладе на голову цеглинку
ЛЕГО. Інші діти дають йому завдання. Наприклад: Пройти два кроки, присісти,
підняти одну ногу, постояти на одній нозі, покружлявши. Якщо дитина виконала три завдання і у неї не впала цеглинка з голови, значить, він виграв
і отримує приз.
Діти
в іграх більш самостійні. Роль ведучого беруть на себе діти. В іграх розвиваємо
колективізм, пам'ять, мислення, вчимося займатися за картками. У старшій групі
займаємося з конструктором Лего "Дакто".
Матеріал: набір конструктора ЛЕГО
"Дупло", зразок споруди.
Мета:
Вчимося будувати в команді, допомагати один, одному. Розвивати інтерес, увагу,
швидкість, дрібну моторику рук.
Правило:
діти розбиваються на дві команди. Кожній команді дається зразок споруди.
Перемагає та команда, чия швидше побудує споруду.
Матеріал:
картки, деталі конструктора ЛЕГО "Дупло".
Мета:
закріпити назви деталей конструктора ЛЕГО "Дупло".
Правило:
Діти по черзі беруть картку з кресленням деталі конструктора ЛЕГО
"Дупло". І знаходять таку ж деталь і прикріплюють її на плату.
Наприкінці гри діти придумують, що вийшло.
«Таємничий мішечок»
Матеріал:
конструктивний набір ЛЕГО, мішечок.
Мета:
вчити відгадувати деталі конструктора на дотик.
Правило: ведучий тримає мішечок з деталями конструктора ЛЕГО. Діти по черзі беруть одну деталь і відгадують. Після витягують з мішечка і всім показують.
«Назви
і побудуй»
Матеріал:
набір конструктора ЛЕГО "Дакто"
Мета:
Закріпити назви конструктора Лего "Дакто", вчиться працювати в
колективі.
Правила:
ведучий кожній дитині по черзі дає деталь конструктора. Дитина називає і
залишає у себе. Ведучий дає завдання побудувати з усіх деталей одну споруду і
придумати що побудували. Коли побудували, одна дитина розповідає що побудували.
“Будинок з цеглинок”
Матеріал:
конструктор LEGO DUPLO, набір цифр.
Мета:
вчити порівнювати множини та числа, розвивати конструктивні дії , виховувати
вміння працювати в колективі.
Правило: запропонувати кожній дитині
змайструвати свій будинок, але кожен отримав різну кількість цеглинок,
розповісти про збудоване.
Немає коментарів:
Дописати коментар