середа, 29 вересня 2021 р.

Вітаю всіх на сторінках мого блогу!


 

    Наше з вами знайомство почнемо зі слів мого кредо: «Найцінніше в цьому світі – діти. І я живу заради них».

    Так сталося, що я обрала професію вихователя і ось уже сорок років педагогічного стажу. Все життя з дітками! І це надихає, мені приємно бути з ними, в цій атмосфері дитинства, ласкавих відчуттів, веселого сміху, перших добрих зусиль і здивувань, чистих, світлих і милих радощів. Життя в середовищі дітей зобов’язує розуміти їх потреби, налагоджувати контакти з їх батьками, вдумливо ставитися до всього, що оточує, стійко переносити знегоди неспокійною педагогічної життя. Залежно від обставин мені доводиться виступати у різних ролях: я для дітей і  мама, і подруга, і вчитель, який все знає, всьому вчить, і товариш по грі, та близька людина, який все зрозуміє і допоможе в скрутну хвилину, а іноді ми трохи дозволяємо собі бути бешкетниками. Таке життя у вихователя – весь час бути на рівні дитинства.

           Я дуже люблю свою професію, незважаючи на те, що вона складна, важка, іноді образлива, небезпечна, але завжди прекрасна! І кожен день бачачи радісні, веселі, допитливі очі своїх дітей, я сама забуваю всі свої проблеми! Адже що може бути прекраснішим, ніж щодня повертатися в дитинство!


Немає коментарів:

Дописати коментар